Nu-ți vine să crezi că e încă gol!
Dacă ai adăugat articole, te rugăm să te conectezi pentru a vedea articolele și a finaliza achiziția.
Coșul Tău
Nu-ți vine să crezi că e încă gol!
Dacă ai adăugat articole, te rugăm să te conectezi pentru a vedea articolele și a finaliza achiziția.
Oferte Speciale
Tipul de Produs
DUPĂ NEVOILE PIELII
Oferte Speciale
Tipul de Produs
DUPĂ NEVOI SPECIALE
Centrul de Asistență Pentru Clienți
2. Mărfurile sunt considerate defecte, în special dacă nu au caracteristicile obișnuite sau reprezentate, nu sunt conforme cu destinația lor, nu îndeplinesc cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Hipersensibilitatea sau o reacție alergică la bunurile livrate nu constituie un motiv pentru a recunoaște bunurile ca fiind defecte. De asemenea, viciile produselor cadou sau gratuite care nu fac obiectul comenzii nu reprezintă un defect al produselor. Fotografiile produselor din magazinul nostru online au doar scop ilustrativ și nu reprezintă o descriere obligatorie a caracteristicilor produsului (de exemplu, ambalajul poate fi diferit din cauza modificărilor aduse de producător).
3. Întrebările referitoare la plângere trebuie trimise la adresa [email protected] împreună cu formularul de plângere disponibil aici. Atunci când completați formularul, nu uitați să descrieți care este defectul și să atașați fotografii ale bunurilor defecte (dacă este posibil). Produsul pentru care se face reclamația, după confirmare, trebuie să fie trimis împreună cu formularul completat la următoarea adresă: Bojnická 20, Bratislava 831 04, Slovakia.
4. Ksisters va informa clientul cu privire la tratarea reclamației, în special cu privire la primirea reclamației și la tratarea pozitivă sau negativă a acesteia, prin e-mail sau mesaj text. De asemenea, Ksisters poate contacta clientul prin telefon.
5. Reclamația va fi tratată imediat. Prelucrarea reclamației, inclusiv remedierea defectului, nu depășește în mod normal 30 de zile. În caz contrar, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare. Cumpărătorul este obligat să ajute Ksisters să respecte termenul menționat mai sus.
6. În cazul unei reclamații pozitive, Ksisters va suporta costurile de returnare a bunurilor.
7. Despăgubirile pentru nerespectarea obligațiilor care decurg din relația contractuală se plătesc în conformitate cu cerințele legale. Trebuie respectate toate instrucțiunile de pe ambalaj și din prospecte. Nu se acceptă nicio răspundere pentru orice aplicare și/sau prelucrare care se abate de la aceasta.
Să Luăm Legătura!
Îți trimitem reduceri, produse noi și sfaturi de îngrijire a pielii.
Invită o prietenă și primește 0 lei cashback - Programul de recomandare Ksisters
Împărtășește codul promoțional personal de 0 lei cu prietenele și primește 0 lei cashback în contul său. K la prima lor comandă de 0 lei sau mai mult!