Sărbătorește ziua de naștere Ksisters cu noi
ro lei

Reclamație

1. În cazul în care se constată un defect la livrare, Ksisters va compensa cumpărătorul sub forma unui cupon (o reducere rezonabilă la următoarea comandă). De asemenea, achizitorul poate solicita remedierea defectului sub forma unor bunuri de înlocuire. În cazul în care remedierea defectului este imposibilă sau nerentabilă pentru Ksisters, cumpărătorul poate solicita o reducere a prețului de achiziție și - în cazul unui defect semnificativ - poate renunța la contractul de vânzare-cumpărare.
Cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la dreptul pe care l-a ales prin raportarea defectului.

2. Mărfurile sunt considerate defecte, în special dacă nu au caracteristicile obișnuite sau reprezentate, nu sunt conforme cu destinația lor, nu îndeplinesc cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Hipersensibilitatea sau o reacție alergică la bunurile livrate nu constituie un motiv pentru a recunoaște bunurile ca fiind defecte. De asemenea, viciile produselor cadou sau gratuite care nu fac obiectul comenzii nu reprezintă un defect al produselor. Fotografiile produselor din magazinul nostru online au doar scop ilustrativ și nu reprezintă o descriere obligatorie a caracteristicilor produsului (de exemplu, ambalajul poate fi diferit din cauza modificărilor aduse de producător).

3. Întrebările referitoare la plângere trebuie trimise la adresa [email protected] împreună cu formularul de plângere disponibil aici. Atunci când completați formularul, nu uitați să descrieți care este defectul și să atașați fotografii ale bunurilor defecte (dacă este posibil). Produsul pentru care se face reclamația, după confirmare, trebuie să fie trimis împreună cu formularul completat la următoarea adresă: Puchovska 16, 831 06 Bratislava, Slovakia, Okres Raca.

4. Ksisters va informa clientul cu privire la tratarea reclamației, în special cu privire la primirea reclamației și la tratarea pozitivă sau negativă a acesteia, prin e-mail sau mesaj text. De asemenea, Ksisters poate contacta clientul prin telefon.

5. Reclamația va fi tratată imediat. Prelucrarea reclamației, inclusiv remedierea defectului, nu depășește în mod normal 30 de zile. În caz contrar, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare. Cumpărătorul este obligat să ajute Ksisters să respecte termenul menționat mai sus.

6. În cazul unei reclamații pozitive, Ksisters va suporta costurile de returnare a bunurilor.

7. Despăgubirile pentru nerespectarea obligațiilor care decurg din relația contractuală se plătesc în conformitate cu cerințele legale. Trebuie respectate toate instrucțiunile de pe ambalaj și din prospecte. Nu se acceptă nicio răspundere pentru orice aplicare și/sau prelucrare care se abate de la aceasta.

Prin abonare, sunt de acord cu termenii și condițiile